Tuesday 27 September 2016

Filled Under:
,

Suami Memang Jarang Dekat Rumah, Memang Tugas Aku Sebagai Isteri Kena Sidai Baju Tiap Pagi, Biasa Lah Duduk Rumah Memang Jarang Pakai Baju Dalam, Tapi Aku Pelik Pakcik Jiran Aku Ni Selalu Usha, Sampai Satu Tahap Berani Masuk Rumah Aku Sambil . .

    Suami Memang Jarang Dekat Rumah, Memang Tugas Aku Sebagai Isteri Kena Sidai Baju Tiap Pagi, Biasa Lah Duduk Rumah Memang Jarang Pakai Baju Dalam, Tapi Aku Pelik Pakcik Jiran Aku Ni Selalu Usha, Sampai Satu Tahap Berani Masuk Rumah Aku Sambil . .



    Suami Memang Jarang Dekat Rumah, Memang Tugas Aku Sebagai Isteri Kena Sidai Baju Tiap Pagi, Biasa Lah Duduk Rumah Memang Jarang Pakai Baju Dalam, Tapi Aku Pelik Pakcik Jiran Aku Ni Selalu Usha, Sampai Satu Tahap Berani Masuk Rumah Aku Sambil . .

    Suami Memang Jarang Dekat Rumah, Memang Tugas Aku Sebagai Isteri Kena Sidai Baju Tiap Pagi, Biasa Lah Duduk Rumah Memang Jarang Pakai Baju Dalam, Tapi Aku Pelik Pakcik Jiran Aku Ni Selalu Usha, Sampai Satu Tahap Berani Masuk Rumah Aku Sambil . .
    Suami Memang Jarang Dekat Rumah, Memang Tugas Aku Sebagai Isteri Kena Sidai Baju Tiap Pagi, Biasa Lah Duduk Rumah Memang Jarang Pakai Baju Dalam, Tapi Aku Pelik Pakcik Jiran Aku Ni Selalu Usha, Sampai Satu Tahap Berani Masuk Rumah Aku Sambil . .




    0 comments:

    Post a Comment